[webaccessibile] Help

Gioacchino Cipriano webmaster a networks.it
Ven 8 Apr 2005 10:39:39 CEST

Scusatemi, facendo la validazione di una pagina XHTML 1.0 ho questo tipo di
errore.
Non conoscendo bene l'inglese, potete darmi una mano su cosa devo
verificare?
In questo momento non riesco a connettermi (con il cervello) e mi sfugge
qualcosa.

Below are the results of attempting to parse this document with an SGML
parser.

1.
Line 43, column 2088: document type does not allow element "table" here;
missing one of "object", "ins", "del", "map", "button" start-tag

	...mmary="La tabella riporta i punteggi"><caption>Calcolo punteggio
per anzianit

	The mentioned element is not allowed to appear in the context in
which you've placed it; the other mentioned elements are the only ones that
are both allowed there and can contain the element mentioned. This might
mean that you need a containing element, or possibly that you've forgotten
to close a previous element.

	One possible cause for this message is that you have attempted to
put a block-level element (such as "<p>" or "<table>") inside an inline

Gioacchino